Китайський автовиробник Geely зібрався випустити найдешевший автомобіль у світі - під ім'ям - IG. Таким чином, китайці зможуть перехопити пальму першості у індійської компанії Tata Motors, що випускає знамениту недорогу мікролітражку Nano.
На автосалоні в Пекіні був показаний прототип субкомпактного двухдверного хетчбека, чиє виробництво може початися найближчим часом. Точна ціна моделі поки невідома, але за прикидками повинна скласти від 1700 до 2400 євро. Tata Nano в даний час продається за ціною приблизно в 2950 євро. У китайців є шанси потіснити індусів.
Розміри у IG крихітні - довжина складає 3170 мм, а колісна база - 2100 мм, однак це більше, ніж у японської "малятка" Toyota IQ. Китайський мікрокар побудований за формулою 2 +2, тобто, спереду будуть два повноцінних "дорослих" крісла, а на другому ряду сидінь ледве-ледве розміститься дитина. Задній диванчик буде використовуватися як місце для розміщення багажу.
Якщо все складеться вдало, то через рік-два IG почнуть випускати на заводі Geely в Ліньхае. На внутрішній ринок мікрокар буде поставлятися з бензиновим двигуном об'ємом 988 кубічних сантиметрів, що розвиває 70 к.с. и 93,5 Нм крутящего момента. і 93,5 Нм крутного моменту. Мотор приводить у рух передні колеса за допомогою варіатора.
Але це тільки початок, надалі компанія планує створити електричну версію IG. Вона повинна з'явитися десь між 2014 і 2015 роками. Силова установка включає в себе 80-сильний електромотор, який розвиває солідний крутний момент в 180,3 Нм і літій-іонну батарею. Легкий електромобіль зможе розганятися до 150 км / ч. У машини також є сонячні батареї, вмонтовані в дах, капот і передню панель, які також додають свої "п'ять копійок" в процес вироблення електроенергії. Запас ходу складе близько 150 кілометрів, причому, щоб зарядити акумулятор на 80%, буде потрібно всього 18 хвилин.
"На автосалоні прототип удостоївся похвали від відвідувачів. Серійну версію автомобіля запустять у виробництво не раніше 2012 року, а поки у нас є час для того, щоб розширити свою дилерську мережу", - сказав один з представників китайського автоконцерну.
Нагадаємо, що крім Китаю Geely продає свої автомобілі в Росії, а також у країнах СНД і Східної Європи. Зараз компанія шукає можливості для проникнення на інші ринки. ЭЕксперти кажуть, що якщо електрична версія IG надійде в серійне виробництво, то у неї є шанс з'явитися Європі та Сполучених Штатах, повідомляє Autocar.